Restaurace ZOO, ZOO Ohrada

06.07.2010 19:03

Řekněme to takhle – v ZOO si člověk většinou dá párek v rohlíku nebo hranolky, takže tohle je rozhodně posun k lepšímu. Na druhou stranu, nečekejte zázraky. Restaurace se tváří skoro luxusně, takže při prvním kroku se špinavýma rukama se maličko zastydíte. Je to ale jen zdání. Na stolech jsou plastové ubrusy, záchody nejdou zamykat a servírky se snaží být milé, ale je to tak umělé, až je to nepříjemné. Výběr jídel je celkem zajímavý, mají dokonce dětské porce za menší cenu (čehož jsem měla využít...). Trapp si dal „Mandlové kuřecí řízečky doplněné brusinkami " a já zvolila „Gnochi s kuřecím masem a sýrovou omáčkou se špenátem" (chyba v gnocchi není moje, ale jejich). Talíř jsme ani jeden nevraceli prázdný – Trapp oloupal polovinu mandlového přesmaženého těstíčka, já jsem nechala cca 15 suchých noků (omáčky bylo na porci opravdu málo – a navíc byla extrémně nevýrazná...). Tedy, jestli jdete do ZOO jen na odpoledne, zkuste první stánek u rybníka s tím párkem v rohlíku, nemusí to vždycky být špatná volba. ;)

Nabídka na www.restauracezoo.cz

JÍDLO: 3
OBSLUHA: 4
NE/KUŘÁCI: obojí
WC: dá se
CENY: dá se vybrat levnější, i dražší... (většinou 100-300 Kč)
MÁ CENU SE VRACET: spíš ne

(napsáno 28.9.2009)

Komentáře: Restaurace ZOO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek