Tandoor, Konecchlumského 7, Praha 6

19.10.2010 18:16

V našem gastronomickém putování po světě jsme se (s láskou) opět vrátili do Indie, tentokrát ve větším týmu, takže jsme mohli ochutnat větší škálu.

Naše volba padla na restauraci Tandoor na Břevnově (na cestu domů přes celou Prahu se ani neptejte). Velmi pozitivní první dojem ve mě vyvolaly velká cedule s přeškrtnutou cigaretou a téměř plný lokál.

Z části zkušeně, z části očekávajíc překvapení, jsme začali s lassí (to není kolie, ale jogurtový nápoj). Trappovo slané (prý) nebylo špatné, ale ani z těch nejlepších. Moje mangové byl slušný standard.

S prázdnými žaludky jsme si objednali předkrmy – zeleninovou i masovou samosu (plněné smažené taštičky) a keema paratha (placky s mletým masem). Samosy měly opravdu bohatou náplň a jogurtová omáčka je dobře doplňovala.

Já jsem zvolila k jídlu oblíbenou kormu (sladká kokosová omáčka) ve vegetariánské verzi. Omáčka samotná byla vynikající. Celkem nemile mě ale překvapila samotná náplň, která byla na můj vkus příliš přizpůsobená lokálními surovinami. Asi jsem příliš suverénně očekávala směs luštěnin a zeleniny. Luštěniny se totiž nekonaly vůbec. Ve směsi převládala brokolice, kterou jsem zatím v indické kuchyni nepotkala (květák, to ano!).

Trapp vsadil na jídlo s největším počtem kreslených papriček (jehněčí phall). Při objednání se mu dostalo důsledné varování, že je to OPRAVDU pálivé, takže byl spokojen a natěšen :) Jídlo bylo opravdu pálivé, každopádně mi přišlo, že kromě pálení v něm žádná další chuť není – nebylo úplně zajímavé. Každopádně jehněčí bylo dobré a měkké.

Potom jsme ještě ochutnali kuřecí curry (velmi dobrý standard) a jehněčí jal frezi (pálivá omáčka s cibulí, rajčaty, paprikami a zázvorem). Jehně bylo také křehké (takže to nebyla náhoda) a tahle omáčka mi opravdu chutnala. Jako přílohy jsme zvolili chapati (chlebové placky), nan (chleba) a rýži.

Večer jsme zakončili výběrem indických piv, která sice mají krásně zdobené lahve, ale vůbec nejsou z Indie, což považuji za malý podvod.

Obsluha byla relativně nevyrovnaná. Ze začátku, když šlo o větší objednávky, bylo vše plynulé. S pokračujícím večerem a povídáním u sklenic se na nás začali tvářit, že by taky rádi šli domů a bylo potřeba je zavolat. Také starší číšník byl lepší, v chování i češtině ;).

Každopádně to hodnotím jako příjemný večer, a to nejen kvůli společnosti.

nabídka na www.tandoor.cz

JÍDLO: 2
OBSLUHA: 2-3
NE/KUŘÁCI: pouze nekuřáci
WC: OK (jen fotobuňka má krátký interval a může vám zhasnout uprostřed akce ;)
CENY: ne pro každý den (2 lidi za 850 Kč; jídla mezi 150-250 Kč)
MÁ CENU SE VRACET: ano

 

Komentáře: Tandoor

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek