Carosello, Černokostelecká 68, Praha 10

15.02.2011 14:07

Do tohoto kočkopsa, totiž mixu italské a mexické kuchyně, mě zavála náhoda a nedostatek stravovacích možností v okolí konání školení. Obávám se, že na nedostatečnou konkurenci tento podnik celkem hřeší :(

Zásadním problémem tu pro mě byla obsluha, které jsme byly trnem v oku hned po příchodu, protože jsme neměli rezervaci, i když místo pro nás bylo. V prvních pár minutách nám předvedli celý zástup číšníků, kdy nás jeden usadil, další přinesl studené pití, třetí teplé nápoje. A pak bylo ticho po pěšině.

Dokážu pochopit, že přes oběd je restaurace plná a že se na jídlo čeká. Občas se i číšník přijde omluvit, že to trvá, ale už se to chystá, blabla. Hlava mi ale nebere, že pán, co přišel po nás, zasedl, dostal polévku, dostal maso, najedl se, zaplatil a odešel. A na jeho místo dosedly dvě holčiny, dostaly polévku, snědly jí a pak teprve byla řada na naší polévce. Hlava mi také odmítá přijmout, že když jsme po 40 minutách odchytili číšníka, co bude s naší objednávkou, aspoň s  polévkami, když jsme tu už půl hodiny, jeho reakce byla: „Ale ne, to se vám jen zdá, tak dlouho tu ještě nejste, to vám jen tak připadá..“

Já jsem, právě abych nezdržovala, zvolila polévku v chlebu; mám za to, že vylovit naběračku z kýble hotové polévky není časově náročný úkol. Nakonec jsem jídlo dostala jako poslední u stolu, i po minutkách. Podle lístku se jednalo o „mexickou rajčatovou polévku s bramborami a zakysanou smetanou“. Podle mě se jednalo o rozmixovaná rajčata s rozvařenými bramborami bez chuti, kde mexický dojem měl navodit bobek zakysané smetany a dvě nachos na vrchu...

Za ostatní nemůžu mluvit, ale co jsem viděla na mě působilo jako velmi suchá pizza; hromada zelených listů s plátkem slaniny navrchu za 140 korun; zabalená tortila velikosti Twisteru 140 korun; ale třeba to bylo dobré.

Velmi nemile mě na závěr překvapilo, že všichni nechali slušné dýško, za náš stůl bych řekla tak 50 korun. Po tomhle je ale tamní obsluha přesvědčena o své pravdě a nikdo je už nikdy nedonutí se změnit, nebo aspoň zamyslet :(

Nabídka na www.carosello.cz

JÍDLO: 3
OBSLUHA: 4
NE/KUŘÁCI: obojí, rozdělené do různých pater
WC: ? (netestováno)
CENY: těstoviny, pizzy, saláty 120-150, masa více
MÁ CENU SE VRACET: ne

Komentáře: Carosello

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek