Yam Yam, Thai Food & Café, metro Vyšehrad

01.03.2011 16:52

Opravdu, tahle thajská restaurace nemá adresu, je prostě u vstupu do metra. I když asi je chybou nazývat tento podnik "restaurací".

Mám dojem, že dříve na tomto místě byla kavárna, pro kterou je to odpovídají prostor. V tuto chvíli bych to označila jako „bar“. Nemá to být pejorativní, je to pěkný bar. K jídlu se ale nehodí. Viklavé zahradní stolky, z části dokonce jen nízké stolky s křesly kolem, hlasitá hudba, výhradně kuřácký prostor. Silná klimatizace tohle nezachrání.

Špatně srovnané myšlenky jsou vidět i jídelního lístku, který je chaotický a kde jsou jídla rozdělena do tří částí bez zjevného řádu nebo rozdílu (Bangkok Menu, Hlavní chody, Speciální nabídka).

Pojďme k jídlu samotnému. Já jsem si vybrala Phad Ki Muo Nuy (hovězí roštěná, smažené nudle, mrkev, paprika, cukrové lusky, bazalka, česnek, chilli). Nebudu asi řešit, že lusky byly dva, aby to dotáhly na množné číslo… Problémem pro mě bylo, že jídlo bylo vlažné. Ani horké podle očekávání, ani teplé k odpuštění, ale prostě vlažné. Možná ho někdo vrátil a čekalo na mě v kuchyni.

Tady navazuje druhý problém – nepodařilo se mi domávat se na obsluhu, aby mi to na chvíli hodila do mikrovlnky a předstírala, že je to čerstvé jídlo. V baru byli ten večer barman a servírka, jeden se staral o velký stůl nějaké narozeninové oslavy, druhý se věčně ztrácel. Při mávání jsem znuděně uzobávala, až jsem vyzobala skoro všechno své skoro studené jídlo.

Ostatní ale měli jídlo horké, takže asi i čerstvé. Z Trappova „Kaeng Kiow Vaan Nuy“ ((hovězí roštěná, kari, lilek, paprika, cukrový lusk, bazalka, kokosové mléko) se sice kouřilo, kokosové mléko z něj asi cítit nebylo, a to bych řekla, že na něj mám nos.

Pikantní závěr večera nám obstarala „nejpálivější polévka v Praze“, kterou když sníte, máte ji zadarmo. Trapp s plechovou hubou to vzal jako výzvu. Bohužel v jídelním lístku byla polévka popsána jako přírodní z pálivých papriček, ve skutečnosti se z ní vyklubal chemický driák, což bylo poznat už po čichu, o chuti nemluvě. Cílem této polévky nebylo spálit vám jazyk, ale rozleptat žaludek a donutit vás k prudkému zvracení. Cílem obsluhy pak bylo ukázat, že aspoň něco servírují v rozumných porcích. Servírka k tomu ještě měla debilní kecy a byla protivná.

Takže závěrem jako u Golden Tikka – proč sem chodit, když jsou v Praze lepší thajské restaurace? Např. Modrý zub, ale o tom zase jindy.

Nabídka na www.yamyam.cz. Na webu se nenechte zmást fotkami; takhle plné ty misky nejsou.

JÍDLO: 3
OBSLUHA: 3
NE/KUŘÁCI: jen kuřáci
WC: hm... (čisté, zamykatelná ale jen jedna kabinka)
CENY: kolem 110-150 Kč (ale porce jsou vcelku malé)
PLATEBNÍ KARTY: ano
MÁ CENU SE VRACET: proč?

Komentáře: Yam Yam

zklamání

markéta | 29.04.2011

souhlas. jídlo vlažné. v červeném kari jsem měla ingredience, které jsem tam viděla poprvé (a dle mého tam nemají co dělat). kokosové mléko jsem též necítila, což je v případě tohoto jídla zásadní problém. polévka byla mírně pikantní a vskutku jaksi chemická. chuťově jinak nevýrazná. obsluha byla příšerná. neprofesionální. dámy se dohadovaly před hosty cosi ohledně došlého (prošlého..?) kuřecího masa. o víno jsem prosila dvakrát, s placením na mne též zapomněli. slečna mi sdělila, že nemají hůlky a vrazila mi s naprostou samozřejmostí do ruky vidličku. thaiskou kuchyni jím poměrně často- tento "bar" však nedoporučuji. obsluha se mezi sebou dohadovala, byla protivná. totální no go- nechápu, že s tímhle servisem to ještě funguje.

Přidat nový příspěvek