Golden Tikka, Kateřinská 42, Praha 2

01.02.2011 10:57

Další indický večer s Outůčkovými, tentokráte víc v centru města.

V restauraci Tikka vás určitě na první pohled zaujme interiér, s nijak přehnaným důrazem na indické reálie, spíš trochu luxusnější, ale nijak snobské. Restaurace nicméně nebyla nijak plná; kromě nás ještě jeden obsazený stůl, postupně další tři.

Začali jsme s předkrmy, na které jsme vzhledem k poloprázdné restauraci čekali relativně dlouho. Moje Paneer Tikka mě poměrně zklamala. Na talířku se krčilo pět jednohubkových kousků sýra slepených s cibulí a paprikou teplotou odpovídající spíš předčasnému vytažení z mikrovlnky než z pece. V Himalaye jsme stejný předkrm dostali na horké pánvi a v minimálně dvojnásobném objemu. Ceně to tady zdaleka neodpovídalo.

Z „Non-veg platter“ jsem ochutnala jen jeden kousek kuřete, ale ten byl horký, křehký a přiměřeně okořeněný, takže ten bych chválila.

Na jídlo jsme čekali taky dlouho. Předkrmy to samozřejmě protahují, ale dostali jsme se k hlavnímu za hodinu a půl. Já jsem si dala „Chana Masala“, kořeněnou směs s cizrnou. Znám jen verzi s větším množstvím omáčky, takže mě tato vysušená relativně překvapila, ale chuťově byla dobrá. To se nedalo říct o Trappovu „Vindaloo“, které (pod nánosem veškeré pálivosti) chutnalo jako okyselený protlak a mělo podobnou konzistenci – o nějaké rozkrájené zelenině nemohla být řeč.

Absolutní hrůzu pro mě pak přestavovali přílohy, část chleby. Místo nadýchané táhlé placky „chapati“ jsme s Trappem dostali vysušenou kůrku od pizzy roztaženou do velikosti talíře. Vedle toho chleba „naan“ byla jejich představa chapati, ovšem ochucená.

Spokojená jsem byla s „lassi“, mangovým i obyčejným sladkým, které byly na rozdíl od zbytku jídelníčku za nízké ceny.

Samostatnou kategorií byla domorodá obsluha, kde jsme na začátku zjistili, že česky se nedomluvíme a v průběhu se ukázalo, že anglicky taky ne. Neříkám, že si musíme s číšníky povídat, ale očekávám, že zvládnou slovní zásobu v rozsahu jídelního lístku :(

Celkový dojem byl tedy dost rozpačitý, také vzhledem k celkovému účtu, který podle mě neodpovídal službám. Když to shrnu, tak jsme se nenajedli špatně, ale určitě jsou v Praze lepší indické restaurace, takže proč sem chodit znovu...

nabídka na: www.tikka.cz

JÍDLO: 3
OBSLUHA: 3
NE/KUŘÁCI: pouze nekuřáci
WC: ? (netestováno)
CENY: nadstandardní
PLATEBNÍ KARTY: ano
MÁ CENU SE VRACET: není třeba

Komentáře: Golden Tikka

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek